Wsparcie techniczne – instrukcje użytkownika, porady
Wsparcie w zakresie obsługi programów oraz rozwiązywania problemów technicznych znajdą Państwo w formie:
- dokumentacji i porad zamieszczonych na stronie internetowej (poniżej)
- pomocy świadczonej przez telefon, email lub zdalny pulpit (w ramach aktualnych uprawnień gwarancyjnych)
Ważna informacja dla korzystających z wysyłania maili w programie!
Data 2021-07-15
Team Viewer – zdalne wsparcie
Wymagania sprzętowo-systemowe
Wymagania sprzętowo-systemowe programów
Aparaty fotograficzne Canon EOS – ustawienia
Porady dla programu diBudka (FAQ)
Jak szybko zainstalować i uruchomić program
Co to jest autoryzacja programu i na czym polega
Jak dodać nową ramkę
Jak stworzyć własną przeźroczystą ramkę w programie GIMP
Jak zmienić wygląd programu
Jak drukować
Wyzwalanie migawki – jakie możliwości oferuje program?
Green Screen – jak przygotować program oraz fotobudkę
Płatności monetami za usługi – Jak przygotować wrzutnik i komputer
Płacenie kartami zbliżeniowymi – różne możliwości zapłaty
Jak definiować szablony zdjęć do dokumentów
Formularz zgłoszenia problemu
Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania problemu w dokumentacji – skontaktuj się z nami:
wypełnij formularz zgłoszeniowy podając dane Twojej licencji oraz opis problemu.
RIVER KIOSK Sp. z o.o. Sp. K.
32-082 Bolechowice, Jurajska 93
Tel. +48 12 638-66-55
Pracujemy w dni robocze:
PN-PT 8:00–16:00